M-panel – gå med och samla poäng

Standard

Kom med i vår läsarpanel!

Förstora

Vi vill veta vad du tycker. Gå med i M-panelen.

  • Vad gillar du i M-magasin?
  • Vad kan bli bättre i tidningen?
  • Vad skulle göra ditt liv bättre?

Registrera dig här.

 
Vad är M-panelen?
M-panelen är ett forum där tidningens läsare får vara med och tycka både om aktuella saker i samhället och om tidningen. Som panelmedlem får du då och då ett mejl med frågor om M. En vanlig undersökning består mellan 10 och 20 frågor och bör högst ta fem minuter att svara på. För varje undersökning du deltar i samlar du poäng.

Hur går det till?
Du får ett mail med förfrågan om du vill delta i undersökningen. Där finns en länk till läsarpanelsidan. Du väljer själv om du vill vara med i de olika undersökningarna. Under rubriken ”Mina poäng” på läsarpanelsidan kan du se hur många poäng du samlat och även välja vilken belöning du vill få. Om du inte längre vill vara med i panelen skickar du ett mail till info@rampanel.com och meddelar detta. Det spelar ingen roll om du läser tidningen ofta eller sällan, är prenumerant eller inte. Det är dina ärliga svar vi vill ha. Välkommen som panelmedlem i M-magasin!                    

 

500 poäng parfym

Förstora

500 poäng: Parfym Tumulte. Sensuell doft från Lacroix, värde 75 kr

 

1000 poäng sjal

Förstora

1000 poäng: Härlig ljusrosa sjal i pashmina/silke, värde 300 kr

 

Om Kattis

Alla studenter gillar gratis saker. Jag själv är inget undantag. Här ska jag försöka att samla alla tips som är gratis eller som jag tycker är värt en extra fundering. Personligen så anser jag mig inte som en snål person, utan detta är mer en hobby. Vad kan jag säga, jag har alltid gillat post!! Hoppas ni kommer att gilla innehållet.

Lämna en kommentar